Segíthetünk?

Blog

2023. március 15.

Új dizájnok tesztelése a munkafolyamatok javítása érdekében

A Google Ads a világ minden táján segít a nagy- és kisvállalkozásnak elérni különféle céljaikat, az ismertség növelése, valamint a ROI elérésén túl sok minden másban is. A visszajelzéseknek köszönhetően felismerték, hogy segíteni szükséges a könnyebb eligazodást, ezért új dizájn elemeket használnak.

Top 3 újítás

Mindamellett hogy nem változtattak vagy szűntettek meg semmilyen korábbi funkciót, 3 újítás mindenképp említésre méltó:

1. Új navigációs menü:

A teszt résztvevői Egyszintes vagy Kétszintes menüt láthtanak a felhasználói felületen. Sőt akár mind a kétfélét is, ha több fiókot is kezelünk.

Az újradizájnolás által elérhetőek maradnak a Google Ads eszközei és funkciói egy jobban szervezett menüből ahelyett hogy 3 különbözőt kellene használni (ahogyan eddig). Az új navigációs menü konzisztensebb és kiszámíthatóbb – a menüpontok nem tűnnek el vagy mozdulnak meg, miután belekattintunk, ezáltal könnyebbé téve a navigálást. Sőt, mindezek mellett lesz egy új, “Create” gomb – egyszerűen a “plusz” gombra kattintva létrehozhatunk kampányokat vagy hirdetéscsoportokat.

2. Újraszervezett felület

Átcsoportosították az egymáshoz kapcsolódó feladatokat, hogy az eszközök és funkciók könnyebben elérhetőek legyenek és logikusabb legyen az elrendezésük (miután megszoktuk a változtatásokat! 😊 ). Továbbá, 2 új kategóriát adtak hozzá hogy még tisztábban láthatóvá tegyék azt, hogy mi vezet a sikeres kampányokhoz. Természetesen semmi sem került eltávolításra az eszközök és a funkciók közül.

1. Célok

A Google Adsben elért teljesítmény minden eddiginél célirányosabb lesz. Felemelik a Célokat a navigációban, hogy egyértelművé tegyék általa, mennyire fontos a célok kitűzése az AI-alapú megoldások irányításához. Ez az új menüpont egy helyen egyesíti a célokat és a konverziómérést, így könnyebben lehet egységesebben gondolkodni róluk.

2. Közönségek, kulcsszavak, és tartalom

Az új Közönségek, kulcsszavak, és tartalom menü kategóriák összevonják az eszközöket melyek meghatározzák az elérést:
Keresési kulcsszavak, Közönségek, Helyek, és Tartalom. 

A Google megnyugtatásul közölte, hogy ezzel az újratervezéssel nem változnak a keresési kulcsszavak funkciói. A kulcsszavak továbbra is (és talán minden eddiginél jobban) különösen hatékony eszközként funkcionálnak a releváns közönség elérésére.

Továbbá, az alábbi kategóriákban is láthatunk változásokat:

  1. Kampányok
  2. Assets
  3. Tools
  4. Insights and reports, amik már összevonva lesznek elérhetőek

A Help Centerben eléhetőek a gyors elérési utak az új menükhöz: Egy-szintes navigáció vagy Két-szintes navigáció.

3. Egy felfrissült külső és megjelenés

Nem tudták átszervezni és újratervezni a navigációt anélkül, hogy ne frissítenének a megjelenésükön is. Több lett a fehér terület, így segítve az átláthatóság és könnyebb eligazodást. A Robotóról a márkás Google Sans betűtípusra való váltás és nagyobb méretre állítás pedig barátságosabb érzést és jobb olvashatóságot biztosít a felhasználók számára. A navigációt elegáns új ikonokkal és kék kiemeléssel is kiegészítették, így egyértelműen látható, hol tartunk a felhasználói élményben.

Screenshot of the feedback menu

A Google az Ads felületen keresztül érkező visszajelzésekre számít a változtatások kapcsán, hogy ez által el tudják dönteni, érdemes-e minden felhasználó számára elérhetővé tenni a fenti újdonságokat.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!