Segíthetünk?

Blog

2022. április 11.

Új eszközökkel bővíti a Linkedin a Creator Mode-ot

A LinkedIn bejelentette, hogy új eszközökkel és funkciókkal bővíti a Creator Mode-ot. Az alkotói mód egy olyan profilbeállítás, amelynek célja, hogy a LinkedIn felhasználók növeljék elérésüket, elkötelezett közönséget építsenek, és bővítsék befolyásukat a platformon. Azzal a céllal, hogy a tagok számára több eszközt biztosítson a minőségi beszélgetések elindításához, a LinkedIn a következő változtatásokat hajtotta végre:

Creator Analytics

Ez az újdonság lehetővé teszi a felhasználók számára a megosztott tartalom teljesítményének és az oldaluk növekedésének mérését, így optimalizálhatják a tartalmi stratégiát és a megfelelő közönséget célozhatják vele. Az alkotók mostantól nyomon követhetik a tartalom teljesítményét az idő múlásával, és összesített adatokat kaphatnak az olyan mérőszámok tekintetében, mint a megjelenések és a reakciók száma. Emellett demográfiai betekintést, letölthető analitikát és heti statisztikákhoz is hozzáférhetnek közvetlenül a felhasználó profilból.

Értesítésekre való feliratkozás

A felhasználók mostantól értesíthetik a közönséget az új tartalmakról, lehetővé téve számukra. Ha valaki feliratkozott egy alkotó tartalmára, minden új poszt megjelenésekor értesítést kap.

Hírlevelek közzététele 

Tavaly az alkotói mód lehetővé tette a hírlevelek közzétételét, ami a platformon megjelenő hírlevelek számának 625%-os növekedését és a feliratkozások 89%-os növekedését eredményezte világszerte]. E kiadványok elérésének további javítása érdekében a LinkedIn mostantól lehetővé teszi az alkotók számára, hogy hírlevelüket kiemeljék profiljuk kiemelt részében, így a közönség könnyebben megtalálja a legújabb kiadást és feliratkozhat rá.

Posztelemzés 

A LinkedIn átdolgozta a posztelemzés felhasználói élményét, és új összefoglaló oldalakkal bővítette a további információk áttekinthetőségét. A metrikák definíciói megváltoztak, hogy árnyaltabb betekintést nyújtsanak a cikkekbe. A „Megtekintések” mostantól a cikkek megtekintésének számát jelenti. A „Impressions” a cikket tartalmazó bejegyzés képernyőn való megjelenésének számát jelenti.

A legújabb frissítéssel javult az elemzési adatok szűrése is. Mostantól a foglalkozás, az iparág, a helyszín, az iparág és a vállalat mérete szerinti elkötelezettségről kaphatnak információkat az alkotók.

Profilvideók

Az alkotók mostantól használhatnak videót a profilképük helyett, amely körül egy kék gyűrű jelzi, hogy videóról van szó. Az új analitika mutatja a megtekintések számát, és a felhasználók közvetlenül a videóból bekövethetik a profilokat.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!