Segíthetünk?

Blog

2022. február 07.

Új frissítések a Google Ads-ben

A Google Ads új frissítéseket tett közzé a Discovery Optimization Score, az automatikusan alkalmazott ajánlások, és a YouTube kampányok optimalizálása terén.

Az alábbiakban bemutatjuk, hogy az ajánlások hogyan befolyásolják fiókunk optimalizálási pontszámát.

I.) Maximalizálja a Discovery-kampányok teljesítményét

Eddig a Google Ads optimalizálási pontszáma nem támogatta a discovery (felfedezési) kampányokat, de ezentúl már 0–100%-os pontszámot fognak mutatni.

A főbb frissítések, amelyekről a Discovery ajánlásai ezentúl értesítik:

·   Elutasított eszközök javítása

·   Hogyan jelenítsünk meg hirdetéseket több ügyfélnek (közönségfrissítések)

·   Optimalizált célzás használata több konverzió elérése érdekében

A Discovery-kampányokra vonatkozó új ajánlások célja, hogy jobban rávegyenek bennünket az automatizálásra. A Google olyan közönségbővítési funkciókkal rendelkezik, amelyek segítségével meglévő ügyfelei mellett további hasonló gondolkodású fogyasztókat találhat.

II.) Automatikusan alkalmazott ajánlások

A frissítések második csoportjába az automatikusan alkalmazott ajánlások tartoznak. Mostantól automatikusan alkalmazhatjuk a Google kampányajánlatait a kezelői fiók szintjén. Ez a frissítés azt jelenti, hogy többé nem kell bemenni az egyéni fiókokba és manuálisan alkalmazni az ajánlásokat.

Jelenleg 22 javaslat van, amelyeket automatikusan alkalmazhatunk. A legújabb frissítések a következők:

·   A reszponzív keresési hirdetések fejlesztése

·   A konverziókövetés frissítése

Lehetősége van személyre szabni, hogy mely ajánlásokat alkalmazza automatikusan, ha egyáltalán alkalmazza. Azonban ezeket az automatikus ajánlásokat a legjobb a kézi felügyelettel együtt használni.

III.) Videókampány-optimalizálási frissítések

A frissítésiek utolsó csoportja a videókampányokra vonatkozik. Az új ajánlások a következők:

·   Termék feedek beállítása

·   A Google Analytics 4 beállítása

·   A konverziókövetés frissítése

A továbbfejlesztett követés jótékony hatással lesz az eszközökön és a platformokon átívelő teljesítmény mérésére. A platformok közötti mérés segít a konverziók pontosabb nyomon követésében.

Összegzés

A Google folyamatosan frissíti a hirdetőknek szánt ajánlásait és optimalizálási javaslatait. A funkciók egyre bővülnek. Ez lehetővé teszi, hogy kevesebbet foglalkozzon a manuális optimalizálással, és több időt fordítson fiókjai stratégiai elemzésére.

Minden új frissítés vagy funkció alkalmazását követően legyen egy utólagos ellenőrzés, hogy ezek hogyan váltak be, és van-e egyáltalán hasznuk az Ön vállalkozása számára. Az ajánlások nem kötelező érvényűek, ítélje meg Ön, melyeket alkalmazza.

Cikkünk forrása: https://www.searchenginejournal.com/google-ads-introduces-new-recommendations-for-discovery-campaigns/436031/

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!