Segíthetünk?

Blog

Hírek

2020. július 29.

Új funkciókról számolt be a Google, a Facebook és a Snapchat

90 másodperces videók, új lehetőségek – új oldalt fejlesztett a Google. A cél az azonnali vásárlás.

A Google ShopLoop egy egészen új, szórakoztató online vásárlási lehetőséget kínál az online vásárláshoz. Az új szolgáltatás ötlete egy metrós utazásból indult. Lax Poojary A ShopLoop vezérigazgatója New Yorkban utazott a metrón, amikor felfigyelt egy utasra, aki a telefonján vásárolt. Az illető három oldalt váltogatott: nézte a közösségi médiát, ahol rátalált egy influencer által reklámozott termékre. Mivel ez felkeltette az érdeklődését, átváltott a YouTube-ra, ahol megnézett egy videót ugyanarról a termékről, majd rákeresett, hogy hol tudja megvásárolni amit a videóban látott, és így jutott egy webáruházba. Ez volt az a történet, amely elindította a Google Area 120 kísérletet, és így született meg az a mobil platfom, amit ShopLoopnak neveztek el, és amely valójában egy “video shopping” felület.

online vásárlás

Egy olyan oldal, amin hétköznapi emberek 90 másodperces videókban mutatják be a terméket, vagy akár gyakorlati tanácsokat láthatunk azok használatáról. Az érdeklődő elmentheti a terméket, vagy azonnal meg is vásárolhatja úgy, hogy rákattintva azonnal a kereskedő webhelyére jut. A felhasználók lájkolhatják, meg is oszthatják ismerőseikkel a termékeket, és követhetik a videók készítőit, akár a YouTube-on.

Az oldal itt lesz elérhető: shoploop.app , egyelőre csak mobilon, de a fejlesztők azt ígérik, mindent megtesznek, hogy asztali gépen is hamarosan elérhető legyen. Kérdés, hogy app készül-e a közeljövőben.

Facebook Pay-fizetési lehetőség az Instagramon

Az Instagram egy ideje elkötelezett amellett, hogy “kereskedelembarátabbá” tegye a platformot és a felhasználók ne lépjenek ki az appból, a vásárlás során. Ennek érdekében hozták létre az alkalmazáson belüli fizetési opciót is, és most egy újabb lépést tesznek a cél érdekében.

A Facebook múlt héten jelentette be, hogy az Instagram Shop átalakul az Egyesül Államokban és a Facebook Pay a következő hetekben elérhető lesz. Ez kulcsfontosságú eleme a Facebook e-kereskedelmi stratégiájának.

Fontos, hogy aki használja az Instagram Shop alkalmazást, címkézze a termékeit, és hozzon létre gyűjteményt.

Új lehetőséget kapnak a márkák a Snapcheten

A Snapchat pár napja bemutatta a Brand profilokat. A zárt béta verzióban a márkák lehetőséget kapnak, hogy bemutatkozzanak, Story postok, kiemelt bejegyzések használatával, vagy akár az AR lenses használatával.

A Snapchat új eszközökkel segíti az üzleteket, hogy megkönnyítsék a tartalom menedzsmentet. Az Analyticsből pedig ki tudják olvasni a célközönség demográfiai adatait, és érdeklődési köreit. 

A Pinterest küzdelme a problémás tartalmakkal

A Pinterest nem szűri tökéletesen a nem kívánatos tartalmakat, ezért azok gyakran megjelennek az ajánlatok között.

A Pinterest a felhasználók korábbi böngészési előzményei alapján ajánlja a tartalmait. Így előfordul, hogy az ajánlatok között olyan képek is megjelenhetnek, melyek nem oda valók.  A Pinterest mindent megtesz, hogy a márkákat kiszolgálja, ezért számos fejlesztést végzett a problémás tartalmak kivédése érdekében. 

A TikTok Business Ads Managere

Miközben világszerte elterjedt a híre, hogy a TikTok nem biztonságos, és egyre több vállalat jelentette ki, hogy az alkalmazást mindenkinek törölnie kell, a cég TikTok globálisan bevezette a Business Ads Manager hirdetési platformját. Az AppAnnie szerint a TikTok volt a legtöbbször letöltött alkalmazás az utolsó negyedévben, és úgy tűnik, nem adja fel, fejleszt és bővíti a hirdetési üzletágát.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!