Segíthetünk?

Blog

2022. december 19.

Új Google Ads oktatóanyag hirdetőknek

A Google Ads legújabb oktató videójából megtudhatjuk, hogyan állítsunk be konverziónövekedési vizsgálatot a Google Ads rendszerében.

A konverziónövekedés azt méri, hogy hány olyan konverziót eredményeztek a hirdetéseink, amelyek hirdetés nélkül nem valósultak volna meg.

A Google konverziónövelő megoldása többféle mérési taktikát ötvöz, és 2 csoportra osztja a közönséget:

·   Az egyik csoport hirdetéseket kap (kontroll)

·   A másik csoport nem kap hirdetéseket (kísérlet)

A közönségeket véletlenszerű felhasználóválasztás vagy földrajzi elhelyezkedés alapján választhatjuk szét.

A Konverziónövekedés a videó-, a Discovery- és az alkalmazáskampányoknál érhető el.

Miért érdemes a konverzió növekedést használni?

A Google oktatóvideója szerint 3 fő fájdalompont van manapság a marketing mérések során.

·   Az ügyfélutak összetettebbek. Mivel az emberek több platformon is interakcióba lépnek a hirdetésekkel, néha nehéz vagy lehetetlen összekapcsolni a pontokat egyetlen egyedi felhasználói úttal.

·   A cookie-alapú mérés is eredmény-csökkenéshez vezet. Ezáltal a marketingszakemberek kevésbé láthatják, hogy mi működik (és mi nem).

·   Továbbá a marketingesektől azt várják, hogy kevesebbel többet érjenek el, miközben egyre jobban vizsgálják a jövedelmezőséget.

A konverziós növekedés beállítása

Fontos, hogy a kezdéshez Google-kapcsolattartónktól hozzáférésre lesz szükségünk, mivel ez még nem került bevezetésre minden fiókban!

1. lépés:

A Google Ads felső menüjében az Eszközök és beállítások >> Mérés >> Emelésmérés lehetőséget választjuk.

Ezután kattintsunk a „+” gombra egy új vizsgálat indításához.

2. lépés:

Válasszuk ki, hogy a vizsgálat felhasználókon vagy földrajzi elhelyezkedésen alapuljon:

Ezután kiválaszthatjuk azt is, hogy mely kampány(oka)t szeretnénk futtatni ebben a tanulmányban, majd a kezdési és befejezési dátumot kell beállítani.

Végül tekintsük át a megvalósíthatóságot, hogy megbecsüljük, mekkora valószínűséggel fog eredményt elérni a vizsgálatunk.

A mentést követően a rendszer automatikusan megkezdi a növekedés mérését a kiválasztott kezdési dátumon.

A teljes oktatóanyagot ezen a linken lehet megtekinteni:

Cikkünk forrása: https://www.searchenginejournal.com/google-ads-conversion-lift-tutorial-for-advertisers/473042/#close

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!