Segíthetünk?

Blog

2021. október 18.

Új, környezetbarát keresési szűrők a Google-ben

Előző cikkünkben említettük a Google klímaváltozáshoz kapcsolódó változtatásait. A keresőóriás viszont nem áll meg ennyinél.

A Google Flights-on belül mostantól mindegyik repülési útvonalnál a Google ad egy becslést az adott út szén-dioxid lábnyomára is. Ezáltal befolyásolni tudja a vásárlási döntést, és akiknek fontos a fenntarthatóság, azok nyilván olyan utat fognak választani, amelynek a legkisebb a carbon lábnyoma. Ezt az információt a találati listán fogjuk látni, ülőhelyre lebontva.

Ezen felül a Google más területekre is kiterjeszti majd a fenntarthatósággal kapcsolatos információkat. Szállások keresése esetében pl. a hulladékgazdálkodásról és a vízgazdálkodásról fogunk majd információkat kapni.

A nagyon energiaigényes termékek, mint pl mosogatógépek esetében a ‘Shopping’ fülön szintén plusz információkat fogunk találni azok környezetbarát voltáról.

2022-től az amerikai és európai piacon lehetőségünk lesz arra, hogy 1-1 útvonaltervezés során lássuk a legkörnyezetbarátabb útvonalat a Google Maps-en. Ez némely esetben eltérhet a leggyorsabb útvonaltól, ezekben az esetekben a felhasználók dönthetnek arról, hogy melyiket választják.

A zöld törekvéseket fogja még támogatni pl. a biciklisek számára készülő ún. ‘Lite navigation’. Ennek segítségével a biciklisek sokkal könnyebben tudnak majd navigálni a városon belül úgy, hogy minél kevesebbszer nézzenek a telefonjukra. Ezzel tehát a Google elősegíti a biciklis közlekedést, egy újabb pozitív löketet adva a fenntartható közlekedésnek. Ami az elektromos autózást illeti: ettől az évtől kezdve az amerikai piacon addicionális információkat láthatunk majd az elektromos és hibrid autókról a találati listákban.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!