Segíthetünk?

Blog

2020. december 07.

Új lehetőségek a Google Ads Discovery kampányokban

Ahogy a vásárlói szokások átalakultak, úgy karácsonykor is több  felhasználó találja meg a tökéletes terméket a személyre szabott feedes hirdetésekben – mialatt a netet böngészi, videókat néz YouTube- on vagy csak a legújabb trendeket nézi a levelezés közben.

Valójában a Google felhasználóinak 91%-a azt állítja, hogy valamilyen vásárlást vagy termékkel kapcsolatos műveletet hajtott végre amint meglátta a terméket, szolgáltatást vagy új márkát fedezett fel. A Discovery hirdetések most két új elrendezést kínálnak, amelyek elősegítik a felhasználók érdeklődését Discover, Youtube és a Gmail felületén, plusz a közönség munkafolyamatokat egyszerűsítették, hogy jobb kapcsolatot teremthessenek a vásárlókkal.

Ha a Discovery hirdetéseket a már meglévő kampányokkal párosítjuk, mint Google Kereső, Youtube vagy akár közösségi oldalakkal sokkal gazdagabb közönséget kapnak amiből egy sokkal személyreszabottabb hirdetési élményt tudnak adni.

Új magával ragadó hirdetési élmény

A Discovery hirdetések most két új elrendezést tartalmaznak, amelyek optimalizálják a mobil nézetet a Google hírcsatornáiban, hogy ezzel is növeljék a fogyasztók cselekvésre ösztönzését. Az új 4:5-es portré arány segít abban, hogy a terméket vagy szolgáltatást jobban bemutatható legyen a felhasználóknak. 

A BFGoodrich a Michlen márkanév alatt futó gumiabroncs márka. A 2020 elején elindított Discovery hirdetések célja a potenciális ügyfelek és feliratkozók szerzése volt. A márka vizuálisan inspiráló eszközöket használt fel annak érdekében, hogy a legfontosabb előnyöket, mint például a programkezdeményeket és a 24 órás elérhető támogatás az olyan közönségek számára, mint az építőipari szakemberek és barkácsolók számára. Ennek eredményeként 30-szoros konverziós arányt értek el.

“ A Discovery hirdetések nagyon hatékony és méretezhető új lead megoldást kínálnak a közösségi és a Google keresési kampányok mellett”- mondja Jordan V. Tucker, a Michlen N.A kereskedelmi kommunikációs igazgatója.

Egyszerűbb közönség folyamatok gazdagabb betekintéssel

Azok a hirdetők akik Discovery hirdetésekkel használják a közönség bővítést 52%-kal több konverziót látnak az eredetileg kiválasztott közönséghez. A következő hetekben még egyszerűbb lesz megtalálni a megfelelő közönséget és részletes előrejelzéssel megalapozottabb döntéseket hozhatunk. Mostantól beállíthatunk közönség kizárásokat is kampány alkotáskor. Ez különösen hasznos lesz, ha új ügyfeleket szeretnénk elérni, ahelyett, hogy újból bekéne vonni a már meglévő közönséget.

Tippek a jobb Discovery hirdetésekhez a jövőben

Amikor a következő évi terveket készíti el a Discovery hirdetésekhez mindenképpen érdemes figyelembe venni a következő szempontokat:

  1. Kezdjen a legjobb kreatívokkal: Használja a legjobb minőségű képeket (1200×1200 és 1200×628 méretben) amik a terméket helyezik középpontba és legalább 5 változatban töltse fel. 
  2. Megfelelő keret kiválasztása: Annak érdekében, hogy a kampány tudjon optimalizálni érdemes a napi keretet legalább 10-szer akkorára beállítani mint amennyi a célzott műveletenkénti költség és várjuk meg míg legalább 40 konverziót generál a kampány, mielőtt bármilyen változtatást is eszközölne.

Adjunk időt a kampánynak: Várjunk legalább 2-3 hetet mielőtt bármilyen komolyabb módosítást is eszközölne.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!