Segíthetünk?

Blog

2022. március 31.

Új matricával bővült az Instagram story

Új matricát tesztelhetünk az Instagram storyban, ami nem más, mint az események népszerűsítését szolgáló Scheduled (ÜTEMEZVE) matrica.

Ez a tesztelés alatt álló ÜTEMEZVE matrica lehetőséget ad arra, hogy az eseménylistában szereplő eseményeink bármelyikét (hivatkozással) el tudjuk helyezni a storyban. Ez azért fontos, mert az események létrehozása alkalmával “automatikusan” kihelyezett posztokat nem tudjuk újra megosztani. Viszont ennek a matricának a segítségével emlékezteni tudjuk a követő táborunkat a közelgő eseményekre.

Elsősorban az előadóművészeknek és zenészeknek lehet óriási segítség, de ügyesen használva bármelyik iparág, bármelyik márka tudja így növelni a népszerűségét (pl. tervezett live-ok népszerűsítése).

Nem csak ezzel az ÜTEMEZVE matricával tudjuk fenntartani az esemény iránti érdeklődést, hanem két másik matrica kombináció segítségével is, azaz a visszaszámláló (az esemény dátumát jelző) és a link matrica (az esemény linkjét megjelenítő) matrica együttes használatával, amiket szintén ki tudunk helyezni az Instagram storyban.

Fontos, hogy ne “toljuk túl” ezeket az emlékeztető storykat, hiszen ez egy ellenkező reakciót is kiválthat a követőkből, viszont ügyesen használva bármelyik matrica, hasznos eszköze lehet a népszerűség növelésének.

A matrica még tesztelés alatt van, és elvben az Instagram és Facebook eventeket is meg lehet “majd” jeleníteni. Saját tapasztalataink azt mutatják, hogy még, csak az Instagram eseményeknél működik (a Facebook eseményeket nem tudjuk egyelőre kiválasztani), de bizonyára a tesztidőszak után, már mindkét felületen létrehozott eventek linkjét meg tudjuk osztani majd az Instagram storyban.

forrás: https://www.socialmediatoday.com/news/instagram-tests-new-scheduled-sticker-for-stories-to-remind-your-audience/620762/

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!