Segíthetünk?

Blog

Hírek

2018. április 03.

Újdonság a Youtube-on

Új TrueView hirdetéssel rukkolt elő a Youtube: már eléréshez is optimalizálhatjuk hirdetéseinket. 

Korábban pusztán a megtekintési idő számított: a hirdetőknek csak akkor kellett fizetni egy hirdetés után, ha az legalább 30 másodperces volt, vagy a felhasználó 30 másodpercen belül rákattintott a hirdetésre.

trueview

Az új modell szerint azonban a hirdetőknek lehetőségük nyílt az elérni kívánt néző szám alapján fizetni, függetlenül a megtekintési időtől, CPM alapon. Ráadásul a hirdetés átugrása még így is opció marad, a felhasználók nagy örömére.

A TrueView hirdetések legalább 6 másodperc hosszúak lehetnek, vagy egyéni preferencia alapján még hosszabbak. Fontos azonban szem előtt tartani, hogy a hirdetések 5 másodperc múlva kihagyhatók, így a hirdetőket arra ösztönözheti ez, hogy a lehető legrövidebb időn belül felkeltsék a néző figyelmét.

A béta tesztelés után a YouTube kifejezetten jó eredményekről számolt be. A nagy márkák, például a Samsung és a Pepsi azt állítja, ez az új hirdetésformátum akár 50%-kal több embert képes elérni, fele költségen.

Nagy előnye tehát, hogy gyakrabban érhetőek el az ügyfelek, melyek egyértelműen jó hatással vannak az eredményekre.

A YouTube-nál most tehát három TrueView hirdetés típus érhető el:

  • TrueView In-Stream hirdetések
  • TrueView for Action
  • TrueView for Reach

A cikkünk alapja a SEJ írása.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!