Segíthetünk?

Blog

Hírek

2019. november 25.

Újdonságok a Facebook világából

Az utóbbi időben több újdonsággal is előrukkolt a social óriás, melyek főként a hirdetéseket és a Hirdetéskezelőt érintik. Lássuk, mik ezek.

Új navigációs keret kerül kialakításra a hirdetéskezelőben. Gyakorlatilag ez egy megváltozott elrendezést jelent, mely a rendszer ígérete szerint letisztultabb felületként lesz tetten érhető. Ebből az újításból is látszik, hogy a Facebook egyértelműen ösztönzi a hirdetőket a minél több hirdetés feladására.

facebook-hirdetesek

4 új funkció is megjelent a hirdetések elhelyezés szerinti testreszabásánál. (Jelenleg fejlesztés alatt áll.)

  1. Vegyes formátumok: kép és videó formátumok vegyes elhelyezése.
  2. Meglévő bejegyzések testreszabásának lehetősége: elhelyezésekhez jobban igazodó bejegyzések érdekében.
  3. Alkalmazásokra és eseményekre vonatkozó célhelyek is megadhatók azoknál a hirdetéseknél, ahol Forgalom vagy Konverziós célt alkalmazunk.
  4. Több elhelyezés módosításának lehetősége: egyszerre történő testreszabást teszi lehetővé.

 

Facebook dinamikus hirdetések most már felhasználóra szabott hirdetéseket tud szolgálni

A Facebook új dinamikus beállításai és hirdetési funkciói személyre szabottabb hirdetésekkel szolgálhatnak mostantól minden felhasználók részére.

Íme egy példa: a rendszer érzékeli, hogy az adott felhasználó milyen típusú hirdetésekkel (sm, carousel, katalógus….) interaktál szívesebben és az adott hirdetést olyan formátumban fogja számára mutatni. Ez hatalmas nagy előnyt jelenthet a hirdetők számára, érdemes hát élni a lehetőséggel.

Egy kreatívon belül több szöveges opciót is megadható – bár ez a dynamic adsnél már létező funkció volt. Ezeket lehet konverzió-, app install-, és forgalom típusú kampányoknál alkalmazni.

További előny, hogy az ‘add languages’ funkcióval a kiválasztott nyelvekre lefordítja a hirdetésünket, valamint véleményeket is, így szélesebb közönséget elérve.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!