Segíthetünk?

Blog

Hírek

2019. március 13.

Újítás az Instagram influencer marketingjében

Az Instagram egy új hirdetési eszközön dolgozik, aminek a lényege, hogy a márkák könnyebben hirdethetik magukat az influencereken keresztül.

A Branded contant ads annyira új, hogy magyar elnevezése még nincs.

Működési elve szerint a márkák, akik meg vannak jelölve egy-egy influencer által posztolt képen lehetőséget kapnak az adott tartalom meghirdetésére.

instagram-influencer

Az eddigiekben ugyanis a márka csak úgy juthatott el az együttműködéssel a célcsoportjához, hogy az adott influencer jelöli a képen, hogy szponzorált tartalom, és az ő követői szembesülnek így a márkával, amit népszerűsít.

A márkának tehát eddig nem volt lehetősége a róla szóló tartalmát mások számára is megjeleníteni, csupán az adott influencer követői láthatták azt. Az pedig egy ideje köztudott, hogy az Instagram algoritmusa is folyamatosan változik, és a nem túl aktív követőkhöz bizony nem feltétlenül jutnak el a követett személy tartalmai. Így azonban a márka a lehető legtöbbet ki tudja hozni az együttműködésekből és a rá fordított költségből.

 

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!