Segíthetünk?

Blog

2021. szeptember 10.

Ünnepi előkészületek a Google-nél

Az idei ünnepi szezonban új eszközöket vezet be a Google a gyors szállítás, a könnyű visszaküldés és a márka identitás kiemelésére.

Júniusban az amerikai ünnepi vásárlók 58%-a mondta, hogy ebben a szezonban többet fog online vásárolni, mint az előző években, valamint 59%-uk az nyilatkozta, hogy korábban fog vásárolni, hogy elkerülje, hogy egy adott termék kifogyjon a készletből. Sőt, a „holiday gift ideas” keresések augusztusban az Egyesült Államokban már meghaladták a 2020-as szintet. Ebből kifolyólag vezeti be az újításokat a Google (és beszélünk erről már szeptember elején).

Szállítási és visszaküldési lehetőségek közvetlen kiemelése

A fogyasztók jellemzően a legjobb ár-érték arányú termékeket keresik, különösen a karácsonyi vásárlások során. Emellett a leggyorsabb szállítási lehetőség és a könnyű visszaküldés a legfontosabb. A „Next day delivery” keresések száma világszerte több mint 70%-kal nőtt az előző évhez képest. Ezentúl új szállítási és visszaküldési megjegyzéseket lesznek elérhetőek a Google keresési és shopping találataiban – az ingyenes és fizetős listákban egyaránt.

​​A felhasználók mostantól láthatják, mikor érkezik meg a megrendelésük, például a „Ingyenes szállítás dec. 24-ig”, „December 24-ig megkapod” feliratokkal vagy a Fast & Free jelzéssel különbözteti meg a rendszer az olyan termékeket, amelyeket 5 munkanapon belül vagy annál rövidebb időn belül ingyenesen szállítanak. Azon kereskedők, akik az 1-3 napos szállítást kiemelik a Shopping fülön található ingyenes listáikban, átlagosan 11%-os CTR-növekedést tapasztalnak a Google adatai szerint. Lehetőség van a szállítási adatokat olyan szolgáltatókkal is szinkronizálni, mint a FedEx, USPS és UPS, hogy a Google egyéni szállítási sebességet tudjon kiszámítani felhasználói számára.

A visszaküldéssel kapcsolatban is hasonló megjegyzésekkel lehet kiegészíteni a termékeket, például „Ingyenes 90 napos visszaküldés” vagy „Ingyenes visszaküldés január 31-ig” feliratokkal.

Te készülsz már az ünnepekre?

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!