Segíthetünk?

Blog

Hírek

2016. június 06.

A vásárlói útvonal jobb megértése AdWords-ben

Mindenki számára elérhetővé vált a májusban bejelentett béta funkció AdWords-ben, melynek segítségével jobban megérthetjük az AdWords hirdetésekből érkező vásárlók szokásait.

Az új funkció segítségével elszakadhatunk a hagyományos last-click AdWords modelltől és mélyebben, más modellekkel is megvizsgálhatjuk a vásárlóinkat, mélyebb Google Analytics tudás nélkül is. Mindehhez új Support oldalakat is létrehozott a Google, mely segítségével többek között választ kaphatunk arra, hogy érdemes-e egyáltalán másik modellel foglakozni és ha igen, akkor mik a bevált módszerek.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!