Segíthetünk?

Blog

2022. június 20.

Végéhez ért a 2022 májusi Google Core Update

A május 25-én kezdődött algoritmus frissítés június 9-én hivatalosan is befejeződött.

Ha a május 25. és június 9. közti időszakban javulást (vagy stagnálást) látunk a weboldal organikus teljesítményében, akkor örüljünk! Újabb algoritmus frissítést vészeltünk át sikeresen.

Azonban, ha negatívan érintette weboldalunkat a frissítés, és visszaesett a honlapunk teljesítményet, akkor a Google tanácsát megfogadva javítsuk a weboldal tartalmát!

John Muller, a Google képviseletében októberben elmondta, hogy ezen “core update”-ek nem egy-egy konkrét problémát céloznak meg, hanem a weboldal általános relevanciáját. Ez magában foglalhatja a könnyű használhatóságot (felhasználó barát-e a weboldal), az egy oldalon belüli hirdetéseket, de leginkább a weboldal általános állapotát.

Egy ilyen frissítés után, ha tompítani akarjuk a károkat, ne ragadjunk le egy-egy problémánál, például konkrét technikai vagy on-page SEO elemnél, hanem holisztikusan próbáljuk meg felmérni a weboldal optimalizálási lehetőségeit.

Az AI által írt tartalmú weboldalakat hogyan érintette a coe update?

Még túl korai lenne következtetéseket levonni, azonban már mutatkoznak jelek arra vonatkozóan, hogy a mesterséges intelligencia által előállított tartalmú weboldalak erősebben érezték meg a frissítés utáni visszaesést. Ilyen Oliver Boyers Twitteren megosztott esete is:

Azonban volt olyan is, akinek ennek a frissítésnek köszönhetően sikerült beelőznie a versenytársait egy olyan piacon, ahol jellemző az AI által generált rossz minőségű tartalom.

Azzal kapcsolatosan, hogy mennyire támogatott az AI tartalmak használata, a Google azt mondja, hogy csak abban az esetben mennek az ilyen tartalmak a szabályaik ellen, amennyiben ezen tartalmakkal a keresőmotor manipulációja a cél.

Forrás: Searchenginejournal.com

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!