Segíthetünk?

Blog

2021. május 19.

5 módszer a Facebook dinamikus termékhirdetések testreszabására

A maximális teljesítmény érdekében egy katalógus típusú kampány nagyszerű módja annak, hogy a termékcsatornát kihasználva hirdetéseket hozzunk létre a Facebookon és az Instagramon. Miután az integráció befejeződött indíthatjuk is a kampányokat.

Noha a Katalógus kampányok alapértelmezett beállításai nagyon jól tudnak teljesíteni, számos módon testreszabhatjuk kampányunkat, hogy biztosan megfelelő termékekkel és megfelelő módon érjük el a számunkra megfelelő felhasználókat.

A Facebook dinamikus termékhirdetéseiben számos különféle elem testreszabható, beleértve a hirdetés szövegét, az árakat, a kereteket, a képbemutatót, a hirdetésformátumokat… stb. Lássuk, hogyan érdemes ezeket megfelelően kezelni a legjobb eredmények eléréséhez.

Az 5 legjobb módszer a Facebook dinamikus termékhirdetések beállítására

1. Facebook dinamikus termék szövegek

A hirdetési szöveg megírásakor a Facebook lehetővé teszi, hogy dinamikusan vegyünk be szöveget a hírcsatornából, hogy a hirdetésben szereplő megjelenített termék és a szöveg a lehető legrelevánsabb legyen.

Amikor az egyik szövegmezőben tartózkodunk, akkor a mező végén található + gombra kattintva láthatjuk a rendelkezésre álló változók teljes listáját.

Attól függően, hogy hogyan szeretnénk bemutatni termékeinket, ezek bármely  kombinációjával meggyőző hirdetést készíthetünk.

Forrás:https://www.wordstream.com/blog/ws/2021/03/10/customize-facebook-dynamic-product-ads

2. Testreszabhatjuk a képeket az árak / keretek alapján

Új dinamikus termékhirdetés hozzáadásakor kattintsunk a Kreatív eszközök elemre, majd válasszuk ki, hogyan szabjuk testre a kreatívokat. Ideális esetben a termék el fogja foglalni a hirdetésben a legtöbb helyet, így könnyen áttekinthető és a felhasználó számára a lehető legjobban érzékelhető lesz.

Ideális esetben összpontosítsunk az árra, amivel vonzó módon megragadjuk a figyelmet a Facebook vagy Instagram platformokon. 

3. Használjuk ki a Facebook diavetítést, ahol lehetséges

Tudtad, hogy minden egyes termékhez több kép is tartozik a hírcsatornában, amit diavetítésre alakíthatsz? 

Ha több képünk van, akkor mindegyiket szemet gyönyörködtető diavetítésre alakíthatjuk. Sokkal mutatósabb, mint amikor csak 1 terméket mutatunk be egy sima fehér alapon.

A fenti képen öt kép látható egyazon márka más-más termékéről. Bemutathatunk a fenti ábra szerint kollekciót, színes termékpalettát, de akár egyazon terméket, többféle szögből is lefotózva, akárcsak egy színpadi bemutatást. Abban mindannyian egyetértünk, hogy ezeknek a képeknek a kombinációja vonzóbb Facebook termékhirdetést eredményez, mint csupán oldalon bemutatott egyetlen termék képe.

4. Termékek szelektálása

A kreatívok optimalizálásán kívül gondoljunk arra, milyen termékeket hirdetünk a Facebookon. A legkeresettebbeket használjuk? Csak olyan dolgokat mutatunk be, amelyek mindig akciósak? A márka “kapcsokra” vagy az extrákra koncentrálunk?

Attól függően, hogy mit szeretnénk eljuttatni az ügyfelekhez, kiválaszthatjuk, mely termékeket reklámozzuk és néhányat teljesen kihagyhatunk a hírcsatornából.

Egy termékkészlet létrehozása a Facebook-on nagyon egyszerű és segít csak egy bizonyos tétellistára összpontosítani, nem pedig a teljes katalógusra.

Megkezdhetjük a termékkészletek létrehozását vagy a hírcsatornában található szűrési lehetőségek használatával, vagy manuálisan egyenként kiválasztva azokat.

5. Teszteljük az összes hirdetésformátumot

Három különböző típusú hirdetést használhatunk a dinamikus termékhirdetésekben, amit érdemes tesztelni. 

Például ahelyett, hogy többféle lehetőséget mutatunk meg különböző kártyákon, érdemes tesztelni, hogy a hirdetés csak egyetlen terméket jelenítsen meg. Bizonyos esetekben ez nagy előny lehet, mivel konkrétan elkészíthetjük a hirdetések másolatát az egyes termékekhez, így megtalálhatjuk a célcsoportnak legideálisabb kreatívot egyetlen lépésben.

Testreszabhatjuk a Facebook dinamikus termék hirdetéseket már ma

Számos módon testreszabhatjuk dinamikus termékhirdetéseit úgy, hogy figyelemfelkeltő és konverziófókuszú legyen, anélkül, hogy rengeteg időt kellene töltenünk vele. Használjuk ki a hírcsatornából származó dinamikus szövegek hirdetési lehetőségeit.

A fenti tanácsok közül melyik lehet igazán hasznos számodra? Írd meg nekünk kommentben!

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Már fiatalon is tudtam, hogy a szövegírás és a marketing világa lesz az én utam, így 2016-ban PR-Marketing szakirányon szereztem diplomát. 2016-2020 között belekóstolhattam a Social media, Google Ads és Analytics, SEO, szövegírás és grafika világába. Egy marketing konferencián körvonalazódott előttem, hogy a PPC az, ami igazán érdekel. 2020 június óta erősítem a csapatot, azóta sikeresen elvégeztem a Google Search vizsgát. A marketing szakma a folyamatos megújulásról szól, ezért is tanulok és képzem magam, hogy az ügyfeleinknek a lehető legjobb szolgáltatást és segítséget tudjam megadni.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!