Segíthetünk?

Blog

Keresőhirdetés

2018. szeptember 14.

A Facebook újdonsága az utazóknak kedvez

A Facebook új hirdetés formátuma kifejezetten a légitársaságok és repjegyes alkalmazások számára készült el. Általa azokat a leendő utasokat célozhatjuk, akik valamely járatra kerestek rá.

Az új hirdetések lehetővé teszik a légitársaságok számára, hogy hirdetéseiket utazás témájú Facebook oldalakon, website-okon vagy appokban történt látogatás alapján targetálják.

facebook-utazas

Ezzel sokkal könnyebben van lehetőségünk tehát elérni a megfelelő embereket a megfelelő, személyre szabott üzenettel, hiszen ezzel kifejezetten olyan látogatók célzására nyílik mód Facebookon, akik utazási szándékukat fejezték ki korábbi keresésükkel.

A Facebook újdonsága egyelőre csak keveseknek érhető el, például az AirFrance tesztelheti azt. Az AirFrance jelentős költségcsökkenést tapasztalt ezzel az új fajta hirdetési lehetőséggel.

A Facebook szerint a repülési hirdetések az elkövetkező hetekben az Instagram és a közönséghálózat valamennyi hirdető számára globálisan elérhetők lesznek.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!