Segíthetünk?

Blog

Keresőhirdetés

2014. február 04.

A Google és a Pál utcai fiúk

A keresőóriás magyarországi vállalata 2014. február 4-én tartotta a „Google Ground” elnevezésű programjának sajtótájékoztatóját. Az eseményen a Google magyarországi vezetője, Heal Edina nyitotta meg egyfajta összegzéssel és az elmúlt időszakban történt legfontosabb vállalati eseményekről beszélt.

ground1

Volt szó a Youtube-ról, a Szigetről,  a Hangouts-ról és Jordán Tamásról, magyarán sok mindenről. “Hiszünk az információ erejében és hiszünk az edukációban” – mondta Edina arra utalva, hogy a Google már több ezer magasan képzett szakembert és vállalkozást adott a világnak eddig is, és ezt az irányt szolgálja majd a magyarországi Google Ground is.

A 9 hónap alatt tető alá hozott Google Ground közép- és kelet Európában is egyedülálló kezdeményezés. Az országhelyszín kiválasztásánál komoly szempont volt az, hogy a magyarok kiemelten lojálisak a Google legnagyobb oldalai, így a google.hu és a youtube.com iránt, a technológia és a kommunikációs innovációban vállalt szerepüket pedig a világ minden táján elismerik.

„Mi az a digitális versenyképesség?” – merült fel a kérdés. „Hogyan élhetünk az internet adta lehetőségekkel, mit tudunk ebből az egészből kihozni” hangzott el a Google hivatalos válasza minderre. És nem véletlenül. A bemutató során a Google statisztikai adatokkal támasztotta alá azt, ami mindebből óriási üzleti lehetőséget jelent a számára: közel 10 év alatt meg fog duplázódni az online felületeket rendszeresen használók száma, közel 7 milliárd (!) felhasználóval.

grund2

De miről is szól a Google Gound? Gyakorlatilag online szakember képzést és start-up támogatást jelent, legyen szó egyetemistákról, új szakmát kereső érdeklődőkről, vagy induló vállalkozásokról. A Google-nál természetesen minden adott ehhez: a tudás, a szakemberek, és immár a helyszín is a VIII. kerület Nagytemplom utcában. „Ez Magyarország első rom rendezvény- és oktató központja” folytatta a Google büszkén mutatva be a korábban vendéglátó ipari egységként működő helyszín helységeit.

Mégis, a helyszín ennél jóval több: van itt játszótér a gyerekeknek, hosztel a fiatal szálláskeresőknek, étterem, bár és még sorolhatnánk. A Google szerint valahogy így néz ki a jövő „keltetője” a jövő Pál utcai srácaival.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Levente 1999-ben kezdte pályafutását általános marketinggel, az online kommunikáció 2005-től vált szakterületévé. Elsőként a Young and Rubicam cégcsoporthoz tartozó Wunderman BTL ügynökségnél szerezett jelentősebb tapasztalatot, melyet később a CID Direkt Marketing ügynökségnél hasznosított. A közel 20 fős ügynökségnek 5 évig volt operatív igazgatója. A Klikkmánia keresőmarketing és performance ügynökséget 2012 januárjától 2023 szeptemberéig vezette, a cég társtulajdonosaként. Azóta az ügynökség SEO vezetőjeként a keresőoptimalizálási feladatokért felel.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!