Segíthetünk?

Blog

Keresőhirdetés

2018. március 22.

A Google és a YouTube együttes erejének kihasználása AdWords-ben

Manapság már minden információ a fogyasztók kezében van – a megfelelő döntés meghozatala előtt alaposan utána is járnak minden információnak!

Függetlenül a megvásárolandó terméktől, a vásárlók egész biztosan a Google-höz fordulnak segítségért. Az olyan egyszerű keresés, mint például a „legjobb esernyő” is jelentősen növekedett az elmúlt években, mind a Google mind a Youtube felületén.

Nem véletlen tehát, hogy a Google igyekszik ezt megfelelően lekövetni, és segíteni a növekvő igények kielégítését.

Érj el Google-ben kereső felhasználókat a Youtube-on!

Hamarosan lehetőségünk nyílik olyanok elérésére Youtube-on, akik Google keresést végeztek. Például egy légitársaság olyan embereket érhet el a YouTube-on, akik nemrég a Google webhelyén a „Hawaii járatokra” kerestek. A videó meggyőző erejével így a még bizonytalan vásárlók meggyőzése sokkal egyszerűbbé válik.

adwords-youtube

Ehhez pedig kezdésként mindössze annyi szükséges, hogy videokampány kulcsszólistáját létrehozzuk az új Adwords-ben.

Például az online befektetési társaság, a Betterment úgy használja ezt a lehetőséget, hogy akik nemrég keresettek pénzügyi kulcsszavakat a Google-on, azokat célozzák. A márka ezzel a lépéssel jelentősen növelte a megtérülést és a megtekintést is az előző youtube kampányukhoz viszonyítva. A legjobb eredmény elérése érdekében cél CPA ajánlattételi stratégiát használ a Google.

További Adwords újdonságok, amik nem csak időt takarítanak meg, de jobb teljesítményt is eredményeznek

Az új fejlesztések (mint a korábban is említett) már csak az új adwords felületen érhetőek el. Onnan érhető el továbbá például a jegyzetek vagy az ajánlások is, melyekről korábban már részletesebben írtunk.

 

Cikkünk a Google blogján megjelent írása alapján készül.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!