Segíthetünk?

Blog

Keresőhirdetés

2016. január 26.

Hasznos innováció a keresési kifejezések lekérdezésben

A 2016-os év folyamatosan hozza az újításokat a Google részéről. A Wordstream oldalán Helen Edwards mutatta be az általa észlelt újdonságot, miszerint fejlesztések történtek a keresési kifejezések lekérdezésben.

Ennek részeként, mostantól ha a keresési kifejezéseket kulcsszóként szeretnénk felvenni, konkrét ajánlatokat lehet megadni kulcsszavanként, valamint ezt egy gombnyomással másolni a többi kifejezés mellé. Jelentős könnyítésnek tűnik, ugyanis eddig a kulcsszó felvételekor a hirdetéscsoport szinten beállított max. CPC ajánlat került mindegyik kulcsszóhoz.

AdWords Keresési Kifejezések - Újdonság

Wordstream oldalán található képernyőfotó, amelyen az említett új CPC oszlop látható.

Lássuk csak, hol található ez pontosan! A Kulcsszavak fülön belül a Keresési kifejezések lekérdezést kell keresnünk. Itt találhatóak azok a konkrét kifejezések, amelyekre megjelentek a mi kulcsszavainkra beállított hirdetések. A relevánsakat kulcsszóként, míg az irreleváns kifejezéseket kizáró kulcsszóként ajánlott felvenni. Az újítás során bekerült egy új oszlop is, ahol a CPC értékeket lehet megadni, ill. egy másolásra használatos gomb jelent meg, amellyel a többi kulcsszóra is egyazon ajánlatot állíthatjuk be.

Az újdonság mindenképp hasznos, bár a Keresési Kifejezések riport esetében mi személy szerint jobban örültünk volna egy hirdetéscsoport módosító lehetőségre, vagy a kulcszóegyezési típus egyszerűbb kezelhetőségére.

A cikkben felhívják a figyelmet arra is, hogy eddig csak egy fiókban érzékelték a változást, tehát valószínűleg lassú bevezetésre számíthatunk. Magyar fiókokban egyelőre nem találtunk rá példát.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

A Corvinus gazdaságinformatikus szakáról érkezett csapatunkba. A Google Ground gyakornoki program résztvevőjeként ismerkedett meg a Google AdWords világával. Egyelőre AdWords kampányok menedzselésével foglalkozik nálunk, de a jövőben több kapcsolódó területen is szeretné elmélyíteni tudását.

2 hozzászólás

Húú ez igen! Végre egy igazán hasznos cikk a témában! Csak így tovább!

Írta: Balázs Milán
2016. január 27.
Válasz

Köszönjük szépen! : )

Írta: Klikkmánia
2016. január 28.
Válasz

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!