Segíthetünk?

Blog

Keresőhirdetés

2012. február 20.

Kreatív CTR növelés?

Ha növekszik a CTR, javul a minőségi mutató, jobb pozícióban jelenhetnek meg a hirdetések, a kattintások olcsóbbak lehetnek, ezáltal közvetve akár a konverziós költség is csökkenthető. Néhány egyszerű tipp, a CTR növelésére:


Használj hirdetésbővítményeket

Figyelemfelkeltő, és vonzó lehet, ha a hirdetés szövege alatti linkek segítségével még pontosabban megtalálhatjuk, amit keresünk, még részletesebb információt találunk.

1

Használj kibővített címsort!

Ha a hirdetésed első sorának végére pontot teszel, ez a sor felkerül a címsor mellé, amikor megjelenik a hirdetés.

2

Okosan használd a megjelenő URL-t

A display url-nek nem kell feltétlenül ugyanannak lenni teljes egészében, mint a céloldal url-jének. Ha valamilyen akcióra akarjuk felhívni a figyelmet, akár így is használhatjuk: www.valami.hu/akcio

3

Naprakész címsorokat használj

A címsorok mindig legyenek aktuálisak. Ha a hirdetett termék vagy szolgáltatás kapcsolódik valamilyen módon egy közelgő eseményhez, ünnephez, érdemes megemlíteni ezt a címsorban. Így naprakésznek tűnik a hirdetés.

4

Használj kulcsszavas egyezést a címsorban

Ha a hirdetés címsorát kulcsszavas egyezéssel állítjuk be, a keresés eredményeképp az internetezők a fejlécben a saját keresési kifejezésüket láthatják viszont. Így szívesebben klikkelnek a hirdetésre, hiszen számukra releváns információt sejtet.
Még jobb, ha a behelyettesített kulcsszó elé vagy mögé be tudsz rakni fixen egy-egy figyelemfelkeltő szót. Példa a konkrét megvalósításra:

  • Tipp: {KeyWord:Nyelvtanfolyam -15%)

Használd a céged nevét

Ha cégünk neve ismert és elismert, van brand értéke, érdemes ezt is feltüntetni a címsorban, vagy a hirdetés szövegében. Egy jól csengő név vonzóvá teszi a hirdetést. A Netrisk nevét például előszeretettel használjuk a hirdetési szövegekben, főleg a display hálózatban.

Az árakat ne tüntesd fel a hirdetés szövegében, vagy mégis?

Ez ugyanis arra emlékezteti az embert, hogy pénzt kell költenie. Vonzóbb lehet, ha az ár helyett az jelenik meg a szövegben, hogy mennyivel olcsóbb az adott termék, vagy mekkora kedvezményt kaphat a vásárló.

Persze, ha Neked vannak a legjobb áraid a piacon, akkor ahol csak lehet, tüntesd fel! Több webáruháznak is készítünk úgy kampányokat, hogy minden egyes termékhez megjelenik az aktuális ár. A legfrissebb adatokat az ügyfél biztosítja számunkra egy xml-ben. Az xml-ben taláható fontos információkat, ami lehet például az ár, egy saját fejlesztésű szoftver segítségével hozzácsatoljuk az adott szóhoz tartozó szöveghez. A szoftver (HUX konverter) AdWords API alapú. 3-4%-os CTR javulások sem ritkák, a konverziós arányról nem is beszélve.

Ezeken kívül természetesen érdemes kitapasztalni mindenkinek, hogy a saját hirdetésénél mi válik be legjobban, hiszen nem lehet általánosítani. Az apróbb praktikák mellett mindig figyelembe kell venni a célközönségünk igényeit, így érhetjük el a legjobb eredményeket.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!