Segíthetünk?

Blog

Keresőhirdetés

2016. december 09.

Tekintsük át az elmúlt időszak legérdekesebb cikkeit!

A mögöttünk álló hetekben is sok érdekességet gyűjtöttünk össze, lássuk ezeket!

Vásárlói életciklusok újratöltve

Marketing szakemberként talán már hallottál az vásárló életciklusról valamilyen formában. Lényegében ezek a vásárlási folyamat különböző szintjei, amelyeken a vásárló végighalad miközben kapcsolatba lép a márkáddal. A folyamat egészen a kezdeti tudatosságtól a vásárlásig követhető.

Hogyan készítsünk sikeres YouTube (hirdetési) videót?

Egyre több brand ismeri fel a YouTube platformban rejlő lehetőségeket. A tradicionális televíziós hirdetésekkel szemben a YouTube igen nagy teret biztosít az érvényesülni kívánó márkák számára, azonban rendkívül fontos érteni és ismerni a platform sajátosságait, és YouTube-ra optimalizált tartalmat gyártani. Ami a televízióban működött, az nem biztos, hogy az online világban is megállja a helyét.

A hirdetési rangsor hatása az AdWords eredményeinkre

A CPC ajánlat maximalizálása a lehetséges taktikák közé tartozik az online marketing világában, azonban – minden viccet félretéve – nem túl kifizetődő. Az, hogy egy adott hirdető sokat költ egy kattintásért még nem jelenti azt, hogy ő is fog megjelenni az első pozícióban. Sőt, az AdWords a hirdetéshez hozzárendeli a hirdetés rangsor szerinti helyét, amely meghatározza a hirdetés pozícióját és a valódi CPC értékét.

Popular Times: éttermek, figyeljetek az új Google funkcióra!

A Google még tavaly jelentette be a Popular Times nevű fejlesztését, mellyel már a keresési találati listán (Google SERP-en) megtekinthetjük, hogy egy adott étterem, kávézó, bár stb. mennyire felkapott napon belül. Most továbbléptek és már valós idejű adatokat láthatunk!

Black Friday: neked bevált a Google előrejelzése?

Még a Black Friday előtt a Think with Google kiadott egy újabb elemzést, ami a vásárlók változó felhasználói szokásait vizsgálja. Azon kívül, hogy továbbra is hangsúlyozzák a mobilnak az online vásárlásokra gyakorolt hatását, még a napon belüli vásárlói intenzitásokról is érdekes adatokkal szolgáltak.

8 mód az ünnepi konverziók növeléséhez

Nyakunkon az év vége, ideje elkezdeni a felkészülést! A lázas ünnepi készülődés időszaka, mint minden évben, idén is utolér minket. Nem is érdemes tovább halogatnod az értékesítési felületeid átvizsgálását, hiszen minden apró részlet hozzájárulhat ahhoz, hogy kiaknázd az e-kereskedelem talán legsikeresebb évében rejlő további lehetőségeket.

Az influencerek felturbózzák a marketinget

Az influencer marketing berobbant az online hirdetések világába és a top témák egyike, mindenki éljen vele! De várjunk csak. Mi is ez pontosan? Ó, szóval ez az a marketing stratégia, amivel nagyon befolyásos emberek közreműködésével népszerűsítheted a márkádat, mintha egy szóvivőt alkalmaznál…csak úgy, mint évezredekkel ezelőtt.

Top 5 e-kereskedelmi webdesign trend 2017-ben

2017-ben az e-kereskedelmi oldalak elsődlegesen mobil nézetre optimalizált oldalak lesznek. Így egyre nagyobb igény lesz arra vonatkozóan, hogy a designerek elkezdjenek azon gondolkodni, hogy hogyan lehetne a weboldal asztali nézetét minden funkciójával maradéktalanul adaptálni a mobil nézetre. Készüljünk fel mielőbb a 2017-es év meghatározó trendjeire!

Elindult a think with Google közép-kelet európai oldala

A Google dublini ügynökségi kapcsolattartónktól kaptuk a hírt, hogy már elérhető a think with Google lokalizált verziója is.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!