Segíthetünk?

Blog

Youtube

48

2017. október 27.

Mivel szólítsuk meg a 30+ korosztályt YouTube-on? Mit néznek a felnőttek?

X generációsoknak hívjuk azokat, akik az 1960-as évek közepe és a késő 70-es évek között születtek. A generáció tagjai elég öregek ahhoz, hogy emlékezzenek az internet előtti időkre, de elég fiatalok ahhoz, hogy könnyedén adaptálják a technológiai élet változásait.

Mivel egy masszív tömeget képviselnek, a márkák nagyban törekednek arra, hogy az X generáció is bekapcsolódjon a YouTube használatába. A Pixability felmérései szerint a YouTube felületére naponta 1,5 billió megtekintés érkezik X generációs felhasználóktól.

Ahhoz, hogy megértsük, hogy az X generációsok miként köteleződnek el a YouTube mellett, a Google készített egy kvalitatív kutatást az Ipsos Connect és a Flamingo közreműködésével.

És mik lettek az eredmények? Az X generáció viselkedése alátámasztotta a generációhoz kapcsolódó feltételezéseket: van készségük a “self-start”-ra, szeretik a nosztalgikus élményeket és vágynak arra, hogy ismerjék a trendeket.

Olvass tovább a bugtv.hu blogján -»

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

A BugTV egy 2012 végén alapított digitális ügynökség, az integrált online kampányok terén komoly szakmai tapasztalattal bíró, lendületes csapattal. Magyarországon az elsők között indíthattunk YouTube Multi-Channel Networköt (MCN). MCN-ként mi adtuk a 2014-es Ki Mit Tube technikai hátterét a YouTube-on és a weben egyaránt. Mindig mindent mérünk, ötleteinket folyamatosan megosztjuk ügyfeleinkkel, ragaszkodunk a határidőkhöz. 2016 október eleje óta a Klikkmánia Cégcsoport tagjaként kizárólag a YouTube csatorna menedzsmentért, videóhirdetésekért és marketingért felelünk.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!