Segíthetünk?

Blog

Youtube

48

2018. március 09.

A YouTube tartalomgyártók felelőssége

A YouTube alkotói munka legtöbbször csupán hobbinak, vagy egy kreatív alkotásnak tűnhet, mégis komoly felelősséggel jár. A tartalomelőállítók egy kiterjedt és befolyásos közösség tagjai, így a YouTube biztosítani kívánja számukra, hogy a YouTube-irányelvek világosan érthetők legyenek, és minden alkotó felelősségteljesen használhassa befolyását a YouTube-közösségen belül.

https://www.youtube.com/watch?v=pg_sxSql1dk&feature=youtu.be

A platformra feltöltött valamennyi videónak meg kell felelnie a YouTube Általános Szerződési Feltételeinek és Közösségi irányelveinek. Továbbá ahhoz, hogy a videók jogosultak legyenek bevételszerzésre, meg kell felelniük az AdSense programszabályzatának és YouTube Partnerprogram irányelveinek is. A hirdetésre való jogosultsághoz a videóknak meg kell felelniük a hirdetőbarát tartalomra vonatkozó irányelveinknek. Ezek az irányelvek együttesen alkotják azokat a szabályokat, amelyek meghatározzák, hogy mit tölthetsz fel, oszthatsz meg és fordíthatsz bevételszerzésre a YouTube-on. A szabályokat figyelmeztetések segítségével tartatjuk be, amely figyelmeztetések felhalmozódása a csatorna megszüntetését is eredményezheti.

Az előbb említett közösségi irányelveinken alapuló figyelmeztetési rendszer mellett minden alkotónak szem előtt kell tartania a YouTube közösségére kártékony hatással bíró, súlyos és példátlan cselekedetek következményeit. Annak ellenére, hogy az ilyen esetek ritkán fordulnak elő, hatással lehetnek minden YouTube-felhasználóra, és alááshatják az alkotók és hirdetők közötti bizalmat.

Olvasd tovább a bugtv.hu blogján -»

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

A BugTV egy 2012 végén alapított digitális ügynökség, az integrált online kampányok terén komoly szakmai tapasztalattal bíró, lendületes csapattal. Magyarországon az elsők között indíthattunk YouTube Multi-Channel Networköt (MCN). MCN-ként mi adtuk a 2014-es Ki Mit Tube technikai hátterét a YouTube-on és a weben egyaránt. Mindig mindent mérünk, ötleteinket folyamatosan megosztjuk ügyfeleinkkel, ragaszkodunk a határidőkhöz. 2016 október eleje óta a Klikkmánia Cégcsoport tagjaként kizárólag a YouTube csatorna menedzsmentért, videóhirdetésekért és marketingért felelünk.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!