Segíthetünk?

Blog

Hírek

2018. augusztus 17.

A Google Analytics bemutatja: Google Signals

A Google Analytics megkezdte a béta tesztelését egy olyan új funkciónak, amelyet Google Signalsnak neveznek, és amellyel lehetőségünk lesz eszközökön keresztüli (cross-device) riportolásra és remarketingre.

Azok a felhasználók, akik úgy döntenek, hogy aktiválják a Google Signalst, kihasználhatják az új hirdetési funkciók előnyeit, amelyek javítják az ügyfelek jobb megértését és azt, hogyan viselkednek eszközeiken átívelően.

google-signals

Az alábbiakat érinti a változás:

  • Remarketing a Google Analytics szolgáltatással
  • Hirdetési jelentési funkciók
  • Demográfiai adatok és érdeklődési jelentése
  • Cross-device riportok

A súgóban a Google azt is elmagyarázza, hogy a Google Signalshoz miért szükséges az Ads Personalization engedélyezése.

A Google Signals aktiválása szükséges tehát ahhoz, hogy élvezhessük az előnyöket.

 

Az alábbi lépésekkel tudod ezt megtenni:

  • jelentkezz be az Analyticsbe
  • vagy a kék figyelmeztetőben kattints a bekapcsolásra, vagy itt érheted el: Property column > Tracking info > Data Collection
  • kattints az aktiválásra, ahol olvashatsz a Google Signalsról
  • végül a ‘continue’ gombra kattintva kész is vagy.

Ahogyan minden újdonság, ez is fokozatosan terjed el a fiókokban, néhányan azonban már most is látják.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

2 hozzászólás

Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy ha (RLSA) közönséget hozok létre Analyticsben, Google Ads hirdetésehkez , akkor a Közönségcélok résznél nem csak a Google Ads fiókot kell kiválasztanom, hanem az Analytics tulajdont is, ha azt szeretném, hogy a Google Signals a megfelelő módon mérjen? Vagy elég a Google Ads fiók kiválasztása is?
Köszi előre is! 🙂

Írta: Zoli
2018. szeptember 24.
Válasz

Kedves Zoli!

Ha az Analytics közönségeknél használni szeretné a Google Signals adta előnyöket (mint pld. cross-device), akkor érdemes azt is hozzá linkelni.
Ami még érdekes lehet az Ön számára:
van egy viszonylag új, ám nagyon hasznos Analytics közönség riport, ami szintén csak azokra a közönségekre fogja gyűjteni és megmutatni az adatokat, amelyeknél célként az Analyticset is megadtuk a Google Ads mellett. Erről itt írtunk korábban: https://razinregi.hu/uj-kozonsegek-riport-google-analyticsben/

Írta: Klikkmánia
2018. november 08.
Válasz

Hozzászólás a(z) Klikkmánia bejegyzéshez Válasz megszakítása

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!